Totaal aantal pageviews

dinsdag 15 februari 2011

Ding 20 nogmaals

Van de Tresoar supercoach werd ik op het matje geroepen. Als coach mag je geen ongeïnspireerde blogs schrijven, dat is niet goed voor het 23dingenkursusmoreel, so to speak. Ja, daar had hij wel een punt. Dat kan natuurlijk niet.
Toen ik vanochtend mijn buurman hielp om een Twitter-account aan te maken, @leskiste , bytheway, zag ik snel even op m’n eigen twitter account en zag dat ik het nummer Angie van de Rolling Stones nu ‘getweet’ heb naar m’n volgers. Toch wel hèèl erg leuk. Dus, okee, het biedt weer volop mogelijkheden om je te verdiepen in de muziekapplicaties, vooruit met de geit. Laat de digitale naald van je pick-up maar weer eens een lp’tje opzoeken, eh.. downloaden, eh.. toevoegen, eh….

Geen opmerkingen:

Een reactie posten