Totaal aantal pageviews

zaterdag 23 oktober 2010

Nog ééntje dan...

Ok, het is eigenlijk niet gepast, maar vooruit, ook nog een Paas-kiekje. Het bijzondere aan deze foto is dat het zo gezellig aandoet, terwijl ik helemaal niet van 'wonen' hou...
De bonbonnière heb ik niet meer, de grote paasschaal is laatst stuk gevallen toen ik een kastje iets te enthousiast opentrok.. Dat heeft wel als voordeel dat ik daarna van mezelf weer volop servies mag verzamelen, zowel nieuw als gebruikt. Het melkkannetje en suikerpotje zijn van Blond Amsterdam, nog van vier jaar terug, toen Unox dit merk nog niet had ingelijfd...

foto's toevoegen
Het gaat steeds iets handiger, eigenlijk moet ik nu nog meer oefenen met 'geleende' foto's en bronvermelding natuurlijk. Maar eigen foto's maken een blog nu eenmaal persoonlijker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten