Totaal aantal pageviews

dinsdag 4 januari 2011

Ding 14: tsjetten

Via Blogger is de chat-functie ingesteld, maar het chatten met collega’s vlot niet erg. Ik vind het ook meer iets om thuis met bijvoorbeeld m’n dochters die op kamers zitten, te doen: even snel een wissewasje ‘bespreken’. Als ik iets met collega’s wil bespreken, loop ik er liever even naartoe, of evt een mailtje. Nu is het zo: zou ik willen chatten met iemand, dan moet ik eerst opbellen, of ze hun G-mail account please aan willen zetten en met mij willen chatten.
Voor de publieksfunctie van Tresoar zie ik het ook niet zo zitten, want dan zou er ook buiten openingstijden iemand ‘chat-dienst’moeten hebben en wie o wie is zo all-round geïnformeerd om via dit supersnelle medium alle kennis paraat te hebben?
Een externe vraag die per mail wordt gesteld, kan in alle rust en op een tijdstip dat een medewerker aanwezig is worden uitgezocht en beantwoord. Maar misschien verandert deze service richting publiek ook binnenkort om op de moderne manier van communiceren in te haken, wie weet.

1 opmerking:

  1. Ik zou het geweldig vinden als er tijdens of na 23dingen een chatpilot zou worden gedaan. Kijk af bij BHIC en GA Rotterdam!

    BeantwoordenVerwijderen