Totaal aantal pageviews

donderdag 20 januari 2011

Ding 17 Locatietheater

Locatietheater

Via Google-maps heb ik m’n woonplaats ingetoetst. Zelfs de straat waar ik woon kwam in beeld. Daarna intuïtief op ‘Satelliet’gedrukt, nu kreeg ik een luchtfoto van het gebied rond mijn woonplaats. Natuurlijk heb ik ook even ‘Foto’s’aangeklikt en daarbij vond ik een foto van de kerk en een werkelijk hele mooie foto van een buurtschap, echter deze foto was niet op de plek van het betreffende buurtschap geplaatst, maar bij een ander buurtschap. Dat snap ik dus niet. Op de foto is voor mij niet te controleren waar deze nu precies genomen is. Op de plek van het buurtschap zelf sond een foto van een toren, wat wel weer klopte.
Dus het kan zijn dat omdat er al een foto bij stond, deze nieuwe nu maar geplaatst is op een locatie waar nog ruimte was??
Als dat zo is, is dit natuurlijk verwarrend. Misschien zoek ik er te veel achter en zou ik gewoon alleen moeten kijken naar wat er wel is. De foto’s waren overigens door verschillende fotografen gemaakt. Wie weet hoe dit zit?

1 opmerking:

  1. Dat kan eraan liggen dat de mensen die hun foto's via Panoramio en Picasa uploaden niet de precieze locatie aangeven via tags of adresinvoer, of dat de GPS functie in hun camera het niet zo nauw neemt.

    BeantwoordenVerwijderen