Totaal aantal pageviews

donderdag 6 januari 2011

Ja, hij is gearriveerd

Nieuwe camera
Nadat m’n vorige toestel in de trein was blijven liggen…, ahum heb ik ’t niet eerder aangedurfd een nieuwe aan te schaffen, gehecht als ik was aan m’n oude analoge kameraatje.
Maar aangemoedigd door de kursus en het zat om steeds mensen te vragen iets voor mij te fotograferen heb ik via internet een eenvoudig, maar doelgericht kameraatje aangeschaft, met twee belangrijke extra’s, de mogelijkheid om in te zoomen , filmpjes te maken en panoramafoto’s mee te maken.
De nieuwe keuken


2 opmerkingen:

  1. Cool! mooie pano's! Ik zie zelfs je thee/koekblikken, die je nu als banner van je blog hebt verwijderd.
    Maar mooi hoor en zonder overgangetjes, waar ik wel "last" van heb in mijn gestitchte panorama's.
    En ahum... ik heb mijn camera ook ooit in de trein laten liggen. Nooit meer iets van vernomen :-(

    BeantwoordenVerwijderen