Totaal aantal pageviews

zaterdag 23 oktober 2010

Lekkere taartjes

Bron: http://farm1.static.flickr.com/
Even een plaatje van flickr gehaald en in m'n weblog geplaatst.
De commentaarstem in instructiefilmpje van het in leer gebonden boekje was jammergenoeg onduidelijk omdat er twee mensen door elkaar heenspraken, of er zat een echo in, of zo.
In het verre verleden heb ik eens foto's op Flickr gezet in een persoonlijk album, ik ga nu proberen, of ik die weer tevoorschijn kan toveren. Dan kan ik daar ook weer nieuwe foto's aan toevoegen. Jammergenoeg heb ik zelf niet een digitale camera, maar ik ga onze dochters eens lief aankijken om wat foto's te 'leasen'voor dit project.

2 opmerkingen:

  1. mmmmmhhhhh. lekker!!! ik heb nog een paar foto's van lekkere toetjes die jezelf hebt gemaakt voor de welbekende wandeltocht op 16 oktober. Zal eens kijken of ik die naar je privemail kan sturen vandaag :), maar ik zie ook al zo'n foto in de kop van je blogpagina. Heb je ze zelf al gekopieerd??

    Goed weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is ook toevallig, ik zat net aan jou te denken: Zou Neeltje op haar vakantie-adres ook aan de kursus werken?

    BeantwoordenVerwijderen