Totaal aantal pageviews

dinsdag 12 oktober 2010

Weblogs van mede-cursisten volgen

Na een zeer enerverende middag over rss feeds en dergelijke is het moment van de waarheid aangebroken. Kan ik ook zelf een positieve bijdrage leveren aan deze cursus? Vanochtend heb ik de weblogs van de mede-cursisten uit mijn coachgroep gelezen en ik heb aangeklikt dat ik hen ga volgen. Er ontbreken nog twee weblogs: ééntje van een collega die in amsterdam woont en 's maandags niet werkt en nog eentje. Vandaag ga ik het stencil met aanmeldingsinstructies, even langsbrengen bij 'amsterdam' en donderdag zie ik helaas andere collega pas weer. Misschien dat ik een collega-coach ga inschakelen om  - mochten er vragen zijn van haar kant - dit morgen al met haar op te nemen, want ze is vandaag vrij.
Zelf werk ik drie dagen dus voor de resterende twee dagen zal een collega-coach het op moeten vangen, wat uiteraard ook andersom geldt, dat ik best aanspreekpunt wil zijn.
Afgesproken is dat wij na de herfstvakantie tot een spreekuurrooster zullen komen, om de beschikbaarheid en inzetbaarheid te verhogen.

1 opmerking:

  1. Zo, ik heb nu eindelijk ook even de gelegenheid om bij te werken! Je bent al behoorlijk aan het schrijven geweest zeg! Je blogde al langere tijd, ben je al gewend aan de Blogger werkwijze? Eenvoudiger he?
    Ik heb nog een tip voor je header. Een mooie foto van je, maar ik zou 'm toch bijsnijden, zowel in de lengte, als ik de breedte. Dan past ie ook beter. Als je er geen software voor hebt, kun je zonder account, ook heel goed terecht bij Fotoaanpassen.nl
    Verder wens ik je heel veel succes en je zal ook merken dat RSS nu echt heel goed van pas komt bij het monitoren van je pupillen. En dat i.p.v. het Volgers systeem van Blogger.

    BeantwoordenVerwijderen