Totaal aantal pageviews

dinsdag 30 november 2010

Nog een keer Symbaloo

http://www.symbaloo.com/shared/AAAABZ1Wm0wAA41 Dit is de koppeling naar mijn Symbaloo pagina. Voor mij persoonlijk veel handiger dan Delicious. Vorige week berichtte ik nog dat ik de aangemaakte blokjes (knoppen van voorkeurswebsites) kwijt was, maar alles stond gelukkig nog op de home pagina, die ik meteen in het Fries heb omgedoopt tot 'Begjinside'want daar wil ik graag met openen. De handleiding is in het Nederlands en je kunt er maar raak mee experimenteren.
Klik je bijv. op 'pagina bewerken' dan kun je door met de linkermuisknop één keer te klikken beslissen of je het betreffende voorbeeldblokje wilt verwijderen, of op een andere plek wilt hebben.
Wil je de webside van Tresoar onder handberik hebben en geeft Symbaloo aan dat Tresoar geen eigen blokje heeft, dan kun je op 'n zeer makkelijke manier zelf een blokje maken en dat toevoegen. Veel plezier!

1 opmerking: