Totaal aantal pageviews

maandag 14 februari 2011

Ding 20 Muziek


Behalve dat ik vroeger gefascineerd was in het aantal keren dat je een spoel in de bandrecorder kon vastmaken, voordat er een heel stuk van het eerste liedje wat op de band stond ‘verschrompeld’was, heb ik eigenlijk niets met muziek. Ook niet met snijbloemen trouwens. Dus op Valentijn voor mij geen leuke cd’tjes of bossen bloemen! Chocola geen bezwaar, overigens.

Natuurlijk heb ik wel de ‘last’ webside aangeklikt  en een nummer fan Ian Dury als favoriet aangeklikt. Verder heb ik het nummer ‘Angie’van de Stones nog maar es beluisterd: wat toch een mooie ballade. Daarna ben ik van Nina Hagen naar Cathy Melua gehopt en nu geloof ik het verder wel. Dit lijkt me echt iets voor muziekliefhebbers.
Excuus voor deze weinig inspirerende blog, maar ja, ik heb nu eenmaal andere liefhebberijen.

2 opmerkingen:

  1. Misschien weinig inspirerend, maar wel hartstikke leuk om te lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bandrecorder! Dat woord heb ik lang niet gelezen! Voor het laatst was dat in Het Bureau van J.J. Voskuil. Bekend voor je?

    BeantwoordenVerwijderen