Totaal aantal pageviews

dinsdag 4 januari 2011

Grand dessert

Aangewakkerd door het kerstfilmpje, plaats ik nu een fotootje van een grand dessert, dat ik niet met Kerst, maar wel tijdens etentjes bij ons thuis heb geserveerd en gedeeltelijk zelf heb gemaakt natuurlijk.
De kerstmaaltijden en de aanloop ernaartoe in de media, bijvoorbeeld dat Appie Hein bepaalt wat we gaan eten, staan me meestal tegen, juist omdat het allemaal zo overvloedig en vergeven is van verpakkingsmateriaal. (Wat moet je met al die amuse-glaasjes? In de glasbak terwijl je er dik voor hebt betaald?)
Mensen die met Kerst boerenkool eten, kan ik goed begrijpen.
Maar ik vind het wel fijn om voor vrienden een hele dag in de keuken te staan en allerlei lekkere gerechtjes te bereiden en dan later met z’n allen genieten en de tijd nemen om eens goed bij te praten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten